366
REGISTRES D
[i57i]
ou ce qu'elle en doibt; et en ce faisant, main levée luy estre faicte de ses biens, sur elle arrestez, el lesd, commissaires deschargez, à la charge toutesfois que ladicte vefve ne aultres ne pourront vendre ny alliener lesd, biens saisiz, jusques ad ce que ladicte Ville soit entierement satisfaicte el payée de lad. somme de vu" livres, ou de ce qui luy est deub; lesquelz pour cest effect y demoureront affectez et obligez à icelle somme payer dedans lesd, trois années, par egalle portion, suivant lesd, lettres et arrest, lesquelles lettres patentes, arrest de lad. Court des Aydes du dix neufviesme jour de Jung, acte de presentation de caultions el certifficateur, du xiiii* jour de Juillet, le tout dernier passé, en­queste et information, ensamble l'arrest d'icelle Court qui sur ce interviendra, lad. Leblanc sera tenue bailler et mectre es mains de noble homme mc Françoys de Vigny, Recepveur de ladicte Ville de Paris, pour luy servir ainsi que de raison, avant que soy povoir ayder de ces presentes.
"Faict au Bureau de ladicte Ville, le vingt neuf­viesme jour d'Aoust mil vc soixante et unze, n
Ainsy signé : "Marcel, de Cressé, Lescalopier et Le Clerc».
saisiz ausdictes caultions, conformement à l'effect d'icelles lettres, et ordonner que les commissaires commis au regime et gouvernement desdictz biens luy renderont compte et relicqua ; sur laquelle re­queste, ladicte Court auroit ordonné qu'elle seroit communicquée, ensemble les pieces, à monsieur le Procureur General du Roy et à nous, Prevost des Marchans et Eschevins ; veu aussy ledict arrest dudict dix neufviesme Jung, presentation faicte en icelle Court par René Vivien, marchant demourant audict Verneul, et Jehan Dorsemaigne, aussy marchant de­mourant à Lisle lès Vendosme -1', et me Pierre Dous­sin, demourant aud. Vendosme, lesquelz auroient pleige et caultionné lad. Leblancq pour ladicte somme, comme dict est; enqueste et information faicte par m" Charles Malon, Esleu dud. Vendosme, à la requeste de lad. Leblancq, de l'ordonnance et suivant la commission de lad. Court des Aydes, sur les biens et facultez d'icelle Leblancq, ensemble desd. Vivien et Dorsemaigne, ses pleiges, et Dous­sin, certifficateur; et tout veu ;
"Nous, ouy sur ce le Substitut du Procureur du Roy et de lad. Ville, consentons pour le regard d'icelle la reception desd caultions de lad. vefve et certifficateur, pour lad. somme de sept mil livres,
CCCCLXXXIV [CLXXI]. —[Assemblée remise^.]
1" septembre 1571. (A, fol. 210 r°; B, fol. 125 r°.)
«t Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver ce jour d'huy, à une attendant deux heures de rellevée, en l'Hostel de ceste Ville, pour donner vostre advis sur certaines lettres que le Roy nous a envoyées pour le faict des trois cens mil livres. Vous priant n'y voulloir faillir.
"Faict au Bureau de la Ville, le premier jour de Septembre mil vc soixante unze.
r Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris, tous vos tres <3'. n
Semblables mandemens, aux Cns que dessus, ont esté expédiez à messieurs les autres Conseillers de lad. Ville, chacun pour son regard'4'.
Du sabmedy, premier jour de Septembre l'an mil vc soixante et unze.
En assemblée le jour d'huy faicte, au Bureau de la Ville de Paris, de messieurs les Prevost des Mar­chans, Eschevins et Conseillers de ladicte Ville, pour donner leur advis sur certaines lettres que le Roy nous a envoyées pour le faict des 111e m. livres'5)', sont comparuz :
Messieurs Bouquet, de Cressé, Leclerc, Lescalo­pier, Eschevins;
President Hennequin, Guiot, de Palluau, Abelly, Conseillers.
Pour cc que la compagnie ne s'csl trouvée en
(l) Lisle, canton de Morée, arrondissement de Vendôme (Loir-et-Cher).
<-> A partir de cet endroit le Registre B ne donne plus aucune ruhrique. Nous avons dit ailleurs que le Registre A en est absolument dépourvu.
<3) La souscription ne se trouve pas dans le Registre B.
W Ces trois lignes ne sont pas dans A.
<-' Sur les deux Registres, on lit ceci : tt les priant n'y voulloir faillir-, qui est une réminiscence de la lettre de convocation.